Fredag i Berlin

Idag har vi tagit det väldigt lugnt. Kollat in i en second hand butik där jag hittade lite möbler till mitt dockhus. Kommer nog tyvärr behöva köpa det mesta när jag kommer hem så då blir det dyyyrt. Annars blev det lunch i parken i form av sushi, jäkligt gott, typ 20 bitar för kanske 90 kr, man klagar inte om man säger så! Sen blev jag uttråkad så jag tog mig in till Alexanderplatz på eget bevåg där jag fick naglarna fixade för 300 kr, inte illa det ni! Inte för att det kanske är dom mest välgjorda jag haft men dom duger för det priset. Hittade sedan mig en ring också som jag sökt men aldrig hittat "den rätta". Denna blev i äkta silver så känns bra. Fanns bara i strl 17 dock så känner ju att den åker runt lite på fingret nu, men den går ju alltid att förminska. Där är nog shoppingen för min del slut i alla fall. Får se om jag hittar något litet till Anders också men än så länge inget som jag tycker är nog fint, eller som han inte redan har.
 
Igår var vi på en tur till Tysklands första koncentrationsläger. Det var väldigt intressant och det är ju fel att säga kul men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Kommer komma bilder från hela resan sen när jag kommer hem. Här är det helt värdelöst att ladda bilder, händer ingenting. Men vad gör man? 
 
Ikväll blir det middag med hela gängen, förhoppningsvis! Hoppas som sagt på att alla kommer med så vi får en stund tillsammans. Alla har varit väldigt utspridda men det blir väl lätt så när man är så många. Imorn kommer Christin så då avviker jag själv från gruppen, ska bli SÅ kul! Sen söndag är det hemfärd, tiiiiidigt!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0