Idag ska jag träna!

Träningskläderna är på så nu finns det ingen ursäkt utan det är bara raka spåret till gymmet efter skolan. Känner mig sjukt degig i kroppen och så här kan vi inte ha det längre. Känner mig så stressad inför skolan nu så motivationen till träning finns inte riktigt där. Även om jag ändå inte göra nå vettigt mellan 16-18 på eftermiddagarna så gör stressen att man inte kan fokusera, men idag ska jag ta mig tusan träna!
 
Nedan kan ni se en bild från Halloween i USA 2011, a bit heavy around the waist hu? Försöker ju gömma maggen med vinklar, bort med det stora från kameran och fram med det lilla (boooobsen, hehe) så blir det jämnvikt i en bild!
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0