Söndag

Nu är all stress över. Det gick verkligen inte bra att sälja i stan i helgen, en kudde och ett par örhängen, mer än så blev det inte. Sjukt tråkigt! Men mina träd var uppskattade och folk mer eller mindre gapade när dom såg dom så ska försöka vidare ändå, men får inte ge upp! Ska fixa en plats på Råne marknad helgen innan midsommar så kanske man har mer tur där! Måste fixa visitkort. Inte för att jag just nu känner att jag vill göra ett enda träd till, men går det bra där så kanske jag kör!
 
Annars har jag då idag ändå spräckt nollan, och de var ju skönt. Sen var det en liten pojke som frågade om jag var en prinsessa! Så himla söt, sa att jag kanske var det om han ville vara min prins, men den frågan undvek han och frågade igen några gånger om jag var en prinsessa tills jag sa att jag var det men att det var en hemlis så han måste vara tyst. Frågade igen om han ville vara min prins men då fick jag ett fniss och ett nervöst nej! Haha, men jag var tydligen en prinsessa i alla fall! Eller vad säger ni?
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0