Måndag

Då var det måndag igen. Inte för att veckodagarna känns så meningsfulla längre i dessa tider, men kan ju bara bra att hålla koll ändå. Snart lunch och har redan hunnit med frukost med Anders och sedan en härligt power walk med mig själv på 5 km. Hade på mig mina solbrillor som har väldigt lustiga glas. Allt som har det minsta lilla gult i sig bli antingen knall orange eller super-rött. Så jag har gått ute och beundrat den vackra naturen i solskenet tills jag råkade kika utanför glaset och ser att det mesta egentligen är gul/grönt. Tanken blev då "Äh, behåller brillorna på och låtsas att det är höst på riktigt". Här uppe är det inte så mycket som blir sådär vackert orange/rött utan det mesta blir gult och brunt. Inte så fint. Så brillorna gör min värld lite vackrare!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0