Söndag

Jag har inget kul att visa i bilder så ni får leva med mig i endast text. Går riktigt bra på nya jobbet om jag får säga det själv. Kollar youtube filmer, nöter apple.se och frågar sönder killen, men helvete jag ska bli exepert! Sen ska jag ju bli med iPhone, inget alternativ liksom. Kommer inte klara mig annars, måste ju liksom, hehe (kul med nya prylar!)
 
I fredags blev det fest med Malin, Gajja och Linda. Först middag hos mig och sen en liten tur på Allstar. Var himla trevligt och en lyckad kväll. Igår blev det lunch på stan, slitet gäng men alltid lika trevligt! Lyckades inte med så mycket mer, kom hem vid kl 16 och täntke se en film, blev inte riktigt så, somnade i soffan och vaknade igen 20:30, så då fick det bli middag! Ibland är det däremot skönt att ibland sova en hel dag.
 
Idag blev det sovmorgon, hälsokurs, gymmet och en trip till Storheden. Håller nu på att göra bakpotatis och revbenspjäll, nomnom! Sa att jag inte hade nån bild men kan ju lägga upp denna i alla fall! Mitt nya skötebarn!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0