Söndag

Varit fullt upp hela dagen och än är den inte slut. Varit på hälsokurs och det ser ut som att det går frammåt, eller neråt, hur man nu vill se det, men åt rätt håll i alla fall! Så jag ska kämpa på nu fram till jul så får vi se om man lyckas.
 
Var en sväng till Sunderbyn också. Tyvärr så hade inte mina fat torkat ÄN så vi kunde inte bränna dom. Så less. Nämligen sista gången dom ska rakubränna nu på tisdag så hinner inte få med dom där. Hur som så fick jag i alla fall klart ett hjärta. Ska prova en glasyr på den så får i alla fall vara med lite. Himla kul att bara kunna åka tillbaka till skolan och vara där som att man fortfarande pluggade. Riktig fördel nu när man är arbetslös! Synd bara att det är en sån jäkla trip med buss. Idag åkte jag endast från stan och funderade allvarligt på hur jag pallade dessa bussresor förra året, galet. Antar att det var värt det.
 
Nu blir det bingolotto hos Linda med henne och Malin. SÅ taggad! Har velat spela bingolotto aslänge. Var i alla fall kul när man gjorde det med farmor på yngre dar. Så önska mig lycka till för nu ska jag vinna miljonen!
 
Visar mina gröna fingrar. Flyttade in lite plantor från balkongen och planterade om mina blommor.
 


 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0