Blev ingen lägenhet

Folk är helt jävla galna. Det är en sådan fruktansvärd hets på bostadsmarknaden idag att man blir fan mörkrädd. Jag hade ångest för jag tyckte jag hade överbudat på lägenheten redan vid 915000, var sjukt mycket som behövdes göras på den så skulle tippa på renoveringskostnader för kanske 200000 plus. Har som ni fårstår dragit mig ur, när jag väl lagt mig kom det in en ny budgivare som budade upp den så den landade på en mille. Helt sjukt. Men jag säger då bara det. Ha så kul med renoveringen!
 
Varit på rådåligt humör sen jag kom hem. Känner mig trött å grinig, så jag tröstshoppade lite. Tänker mig att denna kan vara snygg i sommar till en svart tight klänning eller ett linne och höga jeansshorts, smutt!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0