Budgivning

Budgivning är nog det mest störande jag någonsin gjort. Sen HATAR jag den människa som gick in och höjde priset direkt med 90000 kr och sen dragit sig ur. Idiot! Så nu är de uppe i ett pris man kanske inte hade önskat sig. Kämpat idag och budat men alltid nån jävel som kommer och budar över. Eller nån, nu är det samma. Kommer väl stå mellan oss. Men jag säger bara att det är frustrerande! Ska suga lite på detta och se hur jag ska göra. Ligger ju en likadan i samma område som är betydligt finare och inte behöver renoveras alls. Det är en del att göra i den jag budar på nu.
 
Förutom detta så är det inte så mycket som händer. Försöker ju ta tag i mig själv och träna men jag är sämst. Bokar pass som jag sedan avbokar samma dag för jag har varken ork eller lust. Usch säger jag bara. Skulle behöva lite extra tur. Förutom dom 100 kr jag vann på bingolotto i helgen. Sa ju det, den där jävla lotten körde min tur rätt ner i marken. Glad tjej!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0