Tandläkare och fina koppar

Varit hos tandläkaren idag. Usch vad jag hatar det. Sådan ångest varje gång och så fort jag ser dom där instrumenten så vill jag bara nita tandsköterskan och rusa ut skirkandes i vild panik, fy fan. Hade tur nog inga hål, så slipper komma dit igen på ett tag. Men man blev ju bannad för att man inte använder tandtråd. Så jag gick dirr och köpte sånadär byglar. Tycker det känns så ofräsht att hålla på med tråd i käften. Helt fel tänkt, jag vet, men nasty att trycka in händerna åsså slemmar det bara, usch.
 
Gick en sväng på staden sen i alla fall. Köpte fiiiina blommor till lille mor som precis fyllt hela 55 år. Nästan jämnt. Sen gick jag in på Hemtex och hittade så fina koppar så jag nästan dog. Vill ha! Tjuvfotade lite, hehe.
 
 
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0