Ledig dag

Skönt att vara ledig såhär mitt i veckan, man hinner som med saker man inte annars hinner med. Typ städa! Känner vuxenpoängen stiger när man på sin lediga dag mitt i veckan väljer att storstäda. Men nu är det snyggt och rent och framförallt ingen kattsand på golvet. Förstår inte vad Crius gör i lådan, men det är alltid en hel hög utanför efter honom, vild! Så städat, sorterat massa viktiga papper från banken å sådär. Kom nyss ur duschen och ska in till Friends på ett tag och ta en kaffe med Malin innan hon åker hem. Sen är det bara tre dagar så åker jag till henne! Ska bli grymt kul med lite frisk fjällsluft å fiske. Hoppas bara att dom olika vädersidorna hade varit mer överens om vad vädret ska bli. Dom är helt emot varandra. Men hoppas på sol!!
 
Sen har jag och Alex fått för oss att träna som galningar. Vi ska bli fit! Eller ja, forma till sig lite så man inte känner sig så himla degig. Varit och sprungit på ormberget två gånger so far och prommat en del. Igår blev det en prom runt sjön för mig i underbara solen. Ska mäta upp och se hur långt det egentligen är.
 
 
 
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0