Coop ruinerar mig

Så mycket pengar jag lagt denna månad på Coop butikerna är fan inte friskt. Men man måste väl äta antar jag?
 
Hur som, hade fika igår, mycket trevligt. Stackars Chiwa fick möta en enorm hund igår, hunden Billy (en miniliten chiuaua. Tyvärr började hon fräsa och kom inte så bra överens med en ny kompis. Låg sedan under soffan och gömde sig resten av vistelsen. Men annars var det supertrevligt. Fick en fin blomma och en superfin glasburk, så tack alla fina för det! När alla hade gått vågade hon sig tillslut fram och upp på soffan i vanlig ordning.
 
Håller nu på att försöka lista ut vad som är fel med min Apple TV. Allt får kontakt med mitt nätverk men ingenting, mobil elle dator, verkar kunna kommunicera med AppleTVn. Så gör en uppdatering, som ska ta 56 min till?! Ja jag vet inte, får se. Hade även vaktmästarn här, på tal om problemlösning, för att fixa låset på min dörr. Känder väl sådär att han stog och filade med en fil i låset för att sedan använda någon typ av metallpinne och hammare för att "forma" till det. Fast man kanske inte ska ifrågasätta metoderna, låset funkar kanon nu!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0