IKEA

Alltså fy fan säger jag bara. Helt jävla slut. FAN vad jag svär! Har flyttat lådor, möbler och allt möjligt skit sedan i fredags, och ärligt inte ens klar än. Jag fattar inte riktigt HUR jag lyckats samla på mig så mycket grejer? Så mycke småprylar som jag äger och samtidigt inte ens äga ett set bestick för att kunna äta med, det är fan tragiskt. Blir en rejäl rensning när jag ska utforska alla mina kartonger. Ska bli intressant att se vad som är i dom, för jag kan inte ens föreställa mig att det jag är medveten om kan fylla så MÅNGA kartonger.
 
Var i alla fall på IKEA idag och shoppade det sista. Eller nästan det sista, dom hade inte hatthyllan jag ville ha. Så får göra nå provisoriskt och köpa den, eller en annan, någon annan gång. Hämtade soffa, fåtölj och gungstol hos farmor som bjöd på mumsig stek till middag innan vi åkte mot Luleå igen för att bära in världens tungaste möbler uppför världens längsta och brantaste trappa, men nu är det gjort! Nu ska jag sova och imorn blir det jobb följ av vårruset, som jag ska gå, inte springa.. hatar att vara förkyld. Men gonatt från en väldigt trött men ändå glad tjej!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0