Jag och min katt

Nu har jag rensat bort ALLA kartonger. Eller det står kvar två, eller tre, i garderoben, men de beror på att jag inte har någonstans att sätta dom sakerna. Så då får dom ligga kvar tills jag löst förvaring! Så nu är det jag och min katt. Hon följer efter mig var jag än går, snor runt benen, sitter med mig i soffan och sover vid kudden i sängen när jag ska sova. Kan ju meddela att det är typ 1000 olika tillfällen per dag som jag skulle vilja fota henne och instagramma bara för att hon är så jäkla söt, eller fin, eller rolig. Men ja, crazy cat lady som man redan är ändå kanske man ska lugna sig, hehe. Nämen det är mysigt att ha en kompis!
 
Imorn är det jobb på schemat. Är ju visst en söndag så bara 12-16, skönt! Ska däremot stå ensam så får se hur fort tiden går. Sen har man ju varit på systemet och inhandlat en liten flaska, ska ju tydligen bli lite avskedsfest för Linda innan hon åker mot sydligare breddgrader för jobb i sommar, så då måste man ju va med!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0