Promenad

Var på en promenad igår efter att syster hade varit här och fikat. Hon missade fikat i måndags så då fick hon komma igår istället. Så vi fikade lite, snacka lite skit och sen prommade jag med henne hem och fortsatte varvet runt sjön. Borde göra det nu också, men orkar inte. Ska ta tag i mig själv och göra det imorn istället. Sen ska ja ill stugan i helgen och då SKA jag springa, eller i alla fall ta en pw. Försöker bli nyttigare, men på riktigt så är orken till träning är sämst just nu. Försöker med maten, och det går bra, men det är det där som inte kallas mat som går sådär, fika! Chips har jag faktiskt inte ätit så mycket på senaste. Nåväl, baby steps!
 
En liten anka på prommisen igår!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0