90's are back!

Var en sväng på stan idag på lunchen och gjorde bland annat bort att rösta för EU valet. Om jag inte missminner mig så var det nog första gången jag röstar i ett val. När det var sist så var jag inte i Sverige och brydde mig inte om att poströsta. Kändes lite vuxet sådär. Tycker däremot att det är sjukt obehagligt med politik. Vi är alla människor och bara för att man säger en sak så betyder det ju inte alltid att man menar det. Men hoppas på det bästa!
 
Sen tog jag en runda i några butiker. Var bland annat in på Gina Tricot där jag hitta dessa. Bara jag som kommer ihåg dom? Förstå att dessa hade man som halsband, armband och precis som dessa är, ankelband. Blir nästan lite sugen på att köpa å ha runt fotleden i sommar. Riktigt nostalgi! Gissar däremot att dom var till för att kanske se ut som någon typ av ankletatuering back in the days, haha, snyggt!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0