Fick inte nycklarna

Åh så less. Fast förstår samtidigt att han inte ville ge nycklarna. Var och kollade lägenheten efter jobbet idag i syfte att få nycklarna. Däremot så blev det inte så eftersom föreningen vill att man ska ha skrivit på ALLA papper innan man får ta över nycklarna. Ifall något händer så jag inte kan skylla på säljarna så dom måste betala för något som jag själv sabbat. Kan förstå, men på riktigt vem gör så?! Jävla idioter. Har jag sabbat något så är det ju givetvis jag som ska stå för det. Men som sagt, förstår ju som säljare att man kanske blir lite nervös. Får se till att skriva papper i veckan då så jag får mig nycklarna innan helgen. Skulle vara skönt att dedikera en eller två dagar tull flytt och inte varenda kväll undern en hel vecka för att jag jobbar på dagarna.
 
Hur som, morsdag idag. Egentligen inget vi direkt firar i min familj men idag blev det ändå middag med följande efterrätt. Även farmor kom in till stan och gjorde oss sällskap, mycket trevligt! Nu har dom åkt hem med farmor och ska dra potatislandet, jag ska sitta här å se på film! Åt rabarbercurd med mascarponekräm till efterrätt, stört gott!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0