Flyttlådor

Haft en ganska bekväm dag. Sovit i nästan 12 timmar, fantastiskt skönt! Gick direkt ut på en promenad och kötta lite armhävningar, situps och ryggups. Kände mig sjukt otränad men för att bli tränad måste man väl lida lite.
 
Efter frukost (lunch) blev det att åka på biltema och köpa flyttlådor. Upptäckte ju så fint i helgen att jag inte hade några tomma typ. Dumpade dom i förrådet hos Anders och åkte till ica för att hämta min paket. Fått mina Mason Jar burkar nu. Kom på nu att jag borde köpt sprayfärg när jag ändå var på biltema, suck! Aja, får ta det en annan dag!
 
Fotade precis av mitt monster till modell från slutprojektet på sunderby konstskola. Fy fasen vilken beast jag tillverkade. Nu är det i alla fall avfotat och kan därför slängas! Synd bara att jag inte hade en fotostudio att fota i så jag lyckats få lite bättre bakgrunder än en bokhylla genom fönstren.
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0