Lägenheten i hamn!

YES! I veckan blev det klart. Nu är det bara en månad tills jag får flytta in. Alla runt om mig tycker att det är så snart, jag kan inte tycka att det känns annat än som en evighet. Men jag ska väl få nån tid att hinna packa alla mina saker. Man har ju som svårt att inse hur mycket grejer man egentligen äger förrän man börjar packa. Det är då man inser att man behöver dubbelt så många flyttkartonger. Ska bli spännande detta!
 
Har varit lite snabb med att köpa inflyttningsblomman.. men det blev ett träd. Riktigt nöjd! Tog ju död på mitt lilla bonsai, så jag köpte ett lite större i form av en fikus som bara behöver vatten en gång i veckan å inte varje dag. Var ju som lite kritiskt med den förra. Glömde vattna den i två dagar å då var den stendöd! Hittade världens finaste bukett till morsan också. Är ju mor å fars bröllopsdags idag tydligen, så far fick lyxa till det lite. Sen har jag varit så vuxen å bjudit han på lunch idag!
 
 

 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0