Ledig

Nu är man ledig i två dagar, skönt med helg mitt i veckan. Ska ju jobba denna helg också. Även om man jobbar normala veckor så tar det ändå lite extra på en när man jobbar helg, oavsett antalet dagar. Sen ska ni veta att jag verkar ha fått pollenallergi?? Jag har aldrig någonsin reagerat förut. Men nu nyser jag, ögon och näsa är irriterad och det typ kittlar överallt. Tänkte först att jag var förkyld för alla andra är det. Men det verkar inte bättre. Köpte allergitabletter igår och efter jag tagit en så kändes det bättre. Ska säga att jag lider med dom som har väldiga problem med pollen.
 
Idag händer det grejer. Ska komma med före och efterbilder senare idag. Men fram tills dess bjuder jag på en romantisk bild från påsken!
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0