Partyhelg

Varit en händelserik helg detta. I fredag var vi i Boden, av alla ställen. Käkade middag på Allstar och såg en mode/hårvisning som Alex kille var med i. Var trevligt men inte kanske så mycket party, själv körde man ju bil som vanligt så inge dopp i flaskan för min del. Men var absolut hur trevligt som helst. Avslutade kvällen tidigt och var hemma innan 12.
 
Igår blev det däremot party! Såg på ESC hos Jenny och sedan blev det utgång. Innan det var jag hos syster och käkade middag och provade fixa hennes hår för bröllopet som hon ska på nästa helg. Hon blev kanonfin! Sen idag har jag sovit lääänge, skönt, glott TV och serier. Även hunnit en sväng till Anders och fikat samt packat ner kläder och skor i flyttkartonger. Glömde köpa fler i veckan så kunde inte packa så mycket, men en del. Ska köpa på onsdag och fortsätta packa. Ser inte fram emot alla småpinaler jag har, kläder och skor var ju som bara att slänga ner, småprylarna är värre. Var ute en liten stund med Chiwa i koppel. Varit de några gånger men nu var hon världens största fegis. Först satt hon hopkrupen under ett träd och kollade åt alla håll å kanter där de kom ljud ifrån. Sen blev hon lite modigare men höll sig tätt mot marken när hon prommade iväg. Men söt är hon!
 
 
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0